Mi alapján dől el, hogy ki mennyire csinos és karcsú? Tiggy nem érezte magát annak, Sophia Lorent pedig az emberek többsége annak tartja. Jól érzed magad a bőrödben? Meg vagy elégedve az alakoddal? Jólesik a mozgás? Szeretsz enni? Ha bánatos vagy, vagy hiányzik valami jólesik egy kis édesség vagy valami más finomság? Meg lehet –e válni tartósan a fölösleges kilóktól/vissza lehet-e nyerni az ideális formánkat? Ha szeretnéd és teszel érte a fenti kérdésekre –egy kivételével- IGEN lehet a válasz! Szerinted melyik a kivétel? Ha valami helyett eszünk, akkor ÉHESEK vagyunk VALAMIRE, ami hiányzik nekünk. Ezt a hiányt étellel lehetetlen pótolni, de minden hiány pótlására létezik számunkra megfelelő megoldás, amit csak mi magunk ismerünk. Mi tudjuk mi a legjobb nekünk! A One Brain( kineziológia) módszer segítségével megtalálhatod a saját személyre szabott megoldásaidat!

2016. március 30., szerda

A „zsírégetés” lelki háttere

 A fizikai test mindig a számára legelőnyösebb formára törekszik. Amikor nem érezzük magunkat biztonságban,  nem látjuk biztosítottnak az anyagi, lelki, testi szükségleteink kielégítését, testünk raktározni kezd, hajlamosak vagyunk vigaszevésbe menekülni.

Nem szeretjük az átveréseket! Tudatalattink, fizikai testünk rendkívül gyorsan kiszimatolja és ellenáll a manipulációs kísérleteknek!

Ha biztosítani tudjuk a megfelelő lelki hátteret, akkor sikerülhet meggyőznünk magunkat arról, hogy minden rendben van, a hajlékony, könnyű test sokkal előnyösebb a Földi lét élvezetéhez, tehát elhárulnak az akadályok az ideális formák megtartása, visszaszerzése előtt.
 
A „zsírégetés” az égéshez így a tűz elemhez kapcsolódik:

Vonatkozó kérdések:
Mennyi tűz van bennem?
Mennyire élvezetes az életem?
Szeretem azt amit csinálok?
Jó itt lennem, ahol most vagyok?
El tudom engedni a keserűség érzését?
Ügy-e számomra a gyűlölet kérdése?
Kiegyensúlyozottan együtt érző vagyok magammal és másokkal? (Vagy hagyom, hogy a rossz érzések a mélybe rántsanak?)
Mennyire élem meg a Boldogságot, az Örömöt, a Hálát, Tiszteletet, megbecsülést Önmagam és mások iránt?
Mikor nevettem önfeledtem utoljára?
Érzem az ereimben az élet lüktetését?

Amikor kompenzált (kiegyensúlyozott) állapotban van valaki akkor a válasz IGEN és akkor ez az erő
*felvirágoztatja az életemet!
*Tudom, hogy ki vagyok. Szeretem azt, amit csinálok!
*Csak azt csinálom,(annyit eszem) amire(amennyire) szükségem van!
                
És ha valamilyen oknál fogva (mindenkinek jó oka van rá!) korábban nem úgy sikerültek a dolgaim, ahogy szeretettem volna, akkor      
*Megbocsátok magamnak és másoknak.      
*Megbocsátok azoknak, akik valamit tettek ellenem.
*Felvállalom a saját felelősségemet!

Ha ez sikerül, akkor őszintén mondhatom:
*Egyensúlyban vagyok az életemmel és magammal!  

Sok sikert! Tavaszi megújulást!
BG 
További gondolatokat találsz itt!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése