Mi alapján dől el, hogy ki mennyire csinos és karcsú? Tiggy nem érezte magát annak, Sophia Lorent pedig az emberek többsége annak tartja. Jól érzed magad a bőrödben? Meg vagy elégedve az alakoddal? Jólesik a mozgás? Szeretsz enni? Ha bánatos vagy, vagy hiányzik valami jólesik egy kis édesség vagy valami más finomság? Meg lehet –e válni tartósan a fölösleges kilóktól/vissza lehet-e nyerni az ideális formánkat? Ha szeretnéd és teszel érte a fenti kérdésekre –egy kivételével- IGEN lehet a válasz! Szerinted melyik a kivétel? Ha valami helyett eszünk, akkor ÉHESEK vagyunk VALAMIRE, ami hiányzik nekünk. Ezt a hiányt étellel lehetetlen pótolni, de minden hiány pótlására létezik számunkra megfelelő megoldás, amit csak mi magunk ismerünk. Mi tudjuk mi a legjobb nekünk! A One Brain( kineziológia) módszer segítségével megtalálhatod a saját személyre szabott megoldásaidat!

2012. szeptember 11., kedd

Fittséged fenntartása (DV)


   Megcsináltad! Elérted a célodat, most nagyszerűen nézel ki, és remekül érzed magad. Bár lehet, hogy már korábban is elérted ezt az állapotot, most meg is fogod tartani.
   Emlékszem az utolsó alkalomra, amikor teljesen leadtam a felesleges kilókat. Boldog voltam, természetesen, de arra is számítottam, hogy szép lassan megint vissza fogok hízni. Annyira hozzászoktam már, hogy mihelyt lefogyok, azonnal visszahízok, hogy egyszerűen furcsa volt megőrizni a vékonyságot. Mint amikor az egyensúlyérzéked továbbra is olyan érzést kelt benned, mintha még mindig a hullámokon ringatóznál, miután kiléptél a szárazföldre a hajóból – mintha a tehetetlenségi erő tovább akart volna lökni a régi mintán: fogyni-hízni, fogyni-hízni. Bennem volt azonban az eltökéltség, hogy ezúttal megpróbálok vékony maradni. Azért fogalmaztam úgy, hogy „megpróbálok”, mert mivel soha nem tapasztaltam meg, hogy hosszú ideig fenn tudom tartani a súlyomat, nem voltam teljesen biztos benne, hogy képes vagyok rá. Tudtam, hogy abban van minden reményem, hogy nap, mint nap, csak arra a napra koncentrálva betartom a diétát. Sok olyan segítséget alkalmaztam, ami ebben a könyvben (Yo-Yi diléta szindróma) le van írva. Minden segítségre szükségem volt, amit csak el tudtam érni.
   Mivel mindenki annyira más és más, csak te magad tudhatod, mennyi evéssel és testedzéssel tudod fenntartani jelenlegi formádat. Annak meghatározásában, hogy mi az a fittségi szint, ami neked pont megfelel, tedd fel magadnak a következő kérdéseket:
           
Van elég energiám a nap folyamán?
            Frissen ébredek? Éber vagyok napközben?
            Tudok koncentrálni a fontos feladataimra?
            Van bennem is annyi életerő és lendület (vagy még több), mint másokban?
            Megfelelően stabil a hangulatom?
            Ritkán vagy soha nem érzem magam gyengének, szédülősnek?
            Nem szoktam lesérülni edzés közben?
            Barátaim, és a családom ritkán panaszkodik arról, hogy keveset eszem?

   Ha nemmel válaszoltál e kérdések közül legalább kettőre, akkor valami nincs rendben, és ennek oka lehet, hogy az étrendedben vagy edzéstervedben keresendő. A Yo-Yo diéta szindrómából való kigyógyulásban az a lényeg, hogy képes legyél elérni és fenntartani egy olyan szintet, ami jó mentális, fizikai és spirituális egészséget biztosít. Ha azonban túlzásba viszed, túl keveset eszel, nem tápláló ételeket fogyasztasz, túl erőteljesen sportolsz, és nem iszol elég vizet, akkor ez energiaszinted, koncentrációs képességed és hangulatod szenvedi meg. Semmilyen okod nincs arra, hogy drasztikusan csökkentsd az ételmennyiséget, vagy túlzásba vidd a testmozgást. Nincs semmilyen „vékonysági verseny” amit meg kell nyerned, és nagyon kevés potenciális romantikus partner fog vonzódni egy sovány, goromba és elszállt emberhez. A célod ne az legyen, hogy fel tudj venni egy bizonyos méretű farmert, sokkal inkább az, hogy mennyi energia és izgalom van az életedben. Szeretnél jól koncentrálni, ezért természetesen olyan egészséges ételeket választasz, amelyek könnyűek és táplálóak. Mivel szeretnéd, hogy hangulataid stabilak legyenek, napi háromszori egészséges főételt fogyasztasz el. Nagyszerűen akarod érezni magad reggel, amikor felkelsz, úgyhogy csakis pozitív hatású ételeket teszel a szádba, és csakis pozitív gondolatokat engedsz a fejedbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése